• PRZESYŁKA KURIERSKA

    już od 99 zł GRATIS

  • sprawdzone

    i polecane marki

  • Polecane przez

    hodowców

  • wskazówki

    i porady

  • możliwy

    odbiór osobisty

Proces zakupowy

PROCES ZAKUPOWY W SKLEPIE INTERNETOWYM NOWAYS.PL

W sklepie NOWAYS zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (z wyłączeniami okien serwisowych związanych z aktualizacjami systemu informatycznego).

 

Znajdź interesujący Cię produkt i kliknij przycisk „Do koszyka”.

W znalezieniu interesującego produktu pomoże Ci wyszukiwarka produktów lub opcje przeglądania zdefiniowane dla każdej kategorii produktów.

Zostałeś przeniesiony do Koszyka zakupów.

  • W każdej chwili możesz wrócić do sklepu, by wyszukać i dodać następny produkt klikając przycisk „Kontynuuj zakupy”.
  • W każdej chwili możesz usunąć produkt ze swojej listy zakupów klikając „x”, znajdujący się w kolumnie „Akcje”. Zamówienie zostanie automatycznie zaktualizowane.
  • W każdej chwili możesz zmienić ilość zamawianego produktu, a po kliknięciu w przycisk „Przelicz” Twoje zamówienie zostanie odpowiednio skalkulowane.
  • Jeśli skompletowałeś już swoją listę zakupów, wybierz sposób dostawy oraz formę płatności.
  • Jeśli posiadasz odpowiedni kupon rabatowy dla zakupów zaznacz pole „Kupon rabatowy”, a następnie wpisz go i zatwierdź poprzez przycisk „Użyj”.
  • Jeśli uważasz, że zamówienie jest kompletne i prawidłowo zdefiniowane kliknij w przycisk „Zamawiam”.

Podaj swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia.

  • Zaloguj się lub Zarejestruj jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Podczas pierwszego zamówienia możesz zostać poproszony o podanie informacji dotyczących miejsca dostarczenia wysyłki, a dla kolejnych uzupełnimy je za Ciebie. Chyba, że wszystkie dane w profilu Klienta zostały już przez Ciebie wcześniej zdefiniowane to sprawdź tylko ich poprawność i dodaj ewentualnie informacje, które będą nam potrzebne, żeby zrealizować zamówienie.
  • Nie masz jeszcze konta? Nie szkodzi. Aby złożyć zamówienie, nie musisz go zakładać. Wybierz przycisk „Złóż zamówienie", a następnie udostępnij dane niezbędne do realizacji wysyłki.

W każdym z wyżej wymienionych sposobów złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych umożliwiających dostarczenie zamówienia, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu oraz dokładnego adresu dostawy.

Przejdź do podsumowania zakupów poprzez kliknięcie w przycisku „Podsumowanie”.

To czas na ostateczne zmiany w Twoim zamówieniu. Zweryfikuj zarówno dane dotyczące zamówienia (produkty i ich ilość, sposób dostawy, formę płatności) oraz dane dotyczące Ciebie jako Kupującego oraz miejsca wysyłki. Jeśli Twoje zamówienie wymaga korekty kliknij przycisk „Wstecz”, aby je poprawić. Jeśli jednak Twoje zamówienie jest poprawne kliknij przycisk „Potwierdzam zakup” w celu wyrażenia woli związania się umową, która skutkuje obowiązkiem jej zapłaty.

Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone i przesłane do naszego systemu.

Otrzymasz odpowiednią informację ze sklepu, iż zamówienie zostało złożone i przyjęte do realizacji oraz zostanie wysłany do Ciebie email podsumowujący zamówienie. Zamówienie zostanie przekazane do kompletacji po otrzymaniu płatności. O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię również informować pocztą elektroniczną. Szczegóły odnośnie samych statusów zamówień znajdziesz w zakładce Realizacja zamówień.

Promocje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl