• PRZESYŁKA KURIERSKA

    już od 99 zł GRATIS

  • sprawdzone

    i polecane marki

  • Polecane przez

    hodowców

  • wskazówki

    i porady

  • możliwy

    odbiór osobisty

Realizacja zamówień

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM NOWAYS.PL

 

Czas realizacji zamówienia w NoWAYS - czyli kiedy możesz spodziewać się realizacji Twojego zamówienia.

Przy każdym z produktów podana jest jego orientacyjna dostępność oraz przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli termin, jaki potrzebny jest na wysłanie danego towaru. Jest on liczony od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie.

Przy produkcie znajdują się następujące oznaczenia odnośnie wysyłki:

  • Wysyłka: 1 – 3 dni – tak oznaczone są produkty o standardowym czasie dostawy, które wysyłamy w ciągu 1 – 3 dni roboczych.
  • Wysyłka: 2 – 4 dni – tak oznaczone są produkty, które wymagają dłuższego czasu dostawy ze względu na proces ich produkcji lub są w trakcie dostarczania od producenta/dystrybutora, które wysyłamy w ciągu 2 – 4 dni roboczych.

Jeśli w zamówieniu znajdują się towary o różnych terminach wysyłki to za termin przygotowania zamówienia jest uznawany ten najdłuższy.

Należy pamiętać, że podane terminy wysyłek dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki. Należy do nich doliczyć czas potrzebny na dowóz towaru przez kuriera – zwykle 1-2 dni. Wyjątek stanowią odbiory osobiste. W przypadku wyboru odbioru osobistego informujemy mailowo o gotowości odbioru zamówienia. Godzina odbiorów osobistych ustalana jest indywidualnie z Klientem.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym. Może się jednak tak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży, o czym niezwłocznie poinformujemy.

 

Stan realizacji zamówienia w NoWAYS – czyli co statusy zdradzą Ci o Twoim zamówieniu.

Złożone - Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone i przesłane do naszego systemu.

O złożeniu zamówienia i jego wybranych etapach będziesz informowany przez nas mailowo, na adres podany podczas składania zamówienia. Szczegóły oraz status zamówienia możesz również sprawdzić logując się do swojego Konta.

Oczekiwanie na płatność - Twoje zamówienie zostało zweryfikowane i oczekuje na Twoją płatność. 

Po pomyślnym potwierdzeniu płatności zostanie ono przyjęte do realizacji, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja o zmianie statusu. Potwierdzenie Twojego zamówienia zależy od wybranej formy płatności:

  • Płatność przelewem bankowym – Twoje zamówienie zostanie potwierdzone po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Najczęściej trwa to do 24 godzin (w dni robocze). Płatności na rachunek bankowy są przez nas weryfikowane 2 razy dziennie.
  • Płatność natychmiastowa (szybkie płatności) – Twoje zamówienie zostanie potwierdzone po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Najczęściej trwa to około 15 minut. Szybkie płatności weryfikowane są przez nas kilka razy dziennie. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

Przyjęte do realizacji - Twoje zamówienie jest już opłacone tzn., że zostało przyjęte do realizacji. 

W zależności od statusu zamówionych produktów (informacja znajduje się przy każdym produkcie) realizacja może potrwać od 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności. Jeśli w zamówieniu znajdują się towary o różnych terminach wysyłki to za termin przygotowania zamówienia jest uznawany ten najdłuższy. Należy pamiętać, że podane terminy wysyłek dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki. Należy do nich doliczyć czas potrzebny na dowóz towaru przez kuriera – zwykle 1-2 dni robocze. Wyjątek stanowią odbiory osobiste. W przypadku wyboru odbioru osobistego poinformujemy Cię mailowo o gotowości odbioru zamówienia. 

W trakcie kompletowania - Twoje zamówienie zostało przekazane do kompletacji. 

Po skompletowaniu wszystkich produktów zamówienie zostanie przekazane do wysyłki kurierskiej lub odbioru osobistego (w zależności od wybranego podczas składania zamówienia rodzaju dostawy).

Gotowe do wysłania - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na nadanie firmie kurierskiej.

Przesyłka z produktami została spakowana i oczekuje na nadanie firmie kurierskiej. 

Przesyłka wysłana - Twoje zamówienie zostało nadane – oczekuj na jej doręczenie.

Przesyłka z produktami została nadana firmie kurierskiej, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja o zmianie statusu zamówienia. Przesyłka kurierska powinna trafić do Twoich rąk w ciągu 24 godzin (licząc dni robocze) od daty nadania przez nas paczki.

Przesyłka gotowa do odbioru - Twoje zamówienie zostało skompletowane i oczekuje na Twój odbiór.

Przesyłka z produktami została spakowana i oczekuje na odbiór, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja o zmianie statusu zamówienia. Punkt odbioru osobistego mieści się w Jastrzębiu Zdrój przy ul. Skotnia 20. Godzina odbiorów osobistych ustalana jest indywidualnie z Klientem – skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru.

Promocje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl